|
aramba, 02 Mays 2012 |
|
"Ýlçemi bakýmsýz buldum"... Geyve.com Beyaz Masa'ya yazýlar gelmeye baþladý. Ýstanbul'da yaþayan Celal Þaylan Geyve'de karþýlaþtýðý manzarayý Beyaz Masa'ya yazdý...
Ben Geyve'nin Büyük Saraçlý köyünde doðdum. Geyve'de büyüdüm, mesleðim icabý 1954'ten beri Ýstanbul'dayým. 80 yaþýndayým hemen hemen her ay Geyve'me gider, fýrsat buldukca köyüme çýkarým. Geyve'yi çok seviyorum. Ancak son 6 aydýr ilçemi bakýmsýz buldum. Mahalleler, sokaklar bakýmsýz ve pis, ayný zamanda toz duman içinde buldum. Üzülüyorum. Komþu ilçeler turizme açýlýyor, kalkýnýyor.
Tüm Geyvelilere selam.
Celal ÞAYLAN Beyaz Masa hakkýndaki diðer yazýlar Gsterim: 4158 | E-posta
|
|
|