Son Yorumlar
Son Şans, Tekrarı 105 Yıl Sonra
Bilgi
Yazım içeriği ve bilgi edinme yönünden güzel bir yazı olmuş. En çok di...

Geyve'de köpekler etkisiz hale getiriliyor
Hayvanseverlik
Bu şekilde, canlıların hangi amaçla bayıltığını bilmeden ve sonrasında...

Geyve'de köpekler etkisiz hale getiriliyor
BELLİ
ORADAKİ YURTTAN ŞİKAYET GELMİŞTİR BELEDİYEYE BELEDİYEDE GEREKENİ YAPMI...
Yorumu Oku

Ak Parti'de değişim başlıyor!
MÜTEAHHİT
GEYVE TEŞKİLATI TAMAMEN DEĞİŞMELİ MÜCAHİTLİKTEN MÜTEAHHİTLİĞE YÜKSELME...

Murat Kaya, TCDD Genel Müdürü ile görüştü
dileğimizdir
sayın Murat Kaya; TCDD'nın genen müdürü ile görüşürken HIZLI TREN...

Başbakan'a Coşkulu Karşılama
Cuma, 20 Şubat 2009

Başbakan Sakarya'da coşkuyla karşılandı. Resmi Daireler Kampüsü'nü açan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Adapazarı kent meydanında halka seslendi.

Hendek ilçesindeki tesislerin açılışından sonra Resmi Daireler Kampüsü'nün açılışı ve miting için Adapazarı'na gelen Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, eşi Emine Erdoğan'ı kalabalık halk topluluğu karşıladı.

Başbakan ve eşini taşıyan OBA helikopteri Hendek Atatürk Stadı'ndan kalkarak Camili Osmanbey İlköğretim Okulu bahçesine indi. Burada İşiçleri Bakanı Beşir Atalay, AK Parti Sakarya Milletvekili Şaban Dişli, Recep Yıldırım, Ayhan Sefer Üstün, Hasan Ali Çelik tarafından karşılanan Erdoğan, parti otobüsüyle açılış için Resmi Daireler Kümpüsü'ne geldi.

Kampüsün kurdelesini yanındakilerle birlikte 'hayırlı olsun" diyerek kesen Erdoğan, daha sonra kampüsü gezdi ve günün adına bir fidan dikti. Resmi Daireler Kampüsü'nde 17 Ağustos Marmara Depremi'nde hasar gördükten sora yıkılan Sakarya Valiliği yanı sıra Sağlık, Milli Eğitim, Bayındırlık, Defterdarlık, Nüfus, Tapu Müdürlükleri ile Adliye bulunuyor.

"Sakarya'da huzur buluyorum"
Başbakan Recep Tayip Erdoğan, Kent Meydanı'nda halka seslendi. Başbakan, Sakarya'ya gelmekten çok mutlu olduğunu dile getirerek, "Sakarya'ya her geldiğimde huzur buluyorum" dedi. Necip Fazıl Kısakürek'in ‘Sakarya' şiiriyle konuşmasına başlayan Başbakan Erdoğan, bu felsefeyle sadece Sakarya değil tüm illeri ayağa kaldırarak kalkındırmayı hedeflediklerini söyledi.

Konuşması sık sık sloganlarla kesilen Erdoğan, konuşmasını şöyle sürdürdü:"Coşkulu meydandan Adapazarı ve tüm ilçeleri selamlıyorum. Bir kez daha aranızdayım. Sakarya'ya ne zaman gelsem huzur buluyorum. Sakarya'ya ne zaman gelsem coşku doluyorum. Gözlerinde ışık ve yüreklerinizde ki sevda bize yorgunluğumuzu unutturuyor" dedi. Necip Fazıl Kısakürek'in Sakarya adlı şiirini okuyan Recep Tayip Erdoğan, " 6 yıldır Anadolu'yu Trakya'yı adım adım geziyorum. Şehirlerimizi kalkındırmanın yolunu arıyorum. Büyük düşünüyoruz ve hedeflerimiz var. 81 vilayetin hepsinde tüm kalbimizle haykırıyoruz. Sen Sakarya'sın" dedi.

Sakarya'nın tarihin ve kültürün özeti olduğunu belirten Recep Tayip Erdoğan, " Tüm Türkiye'nin renkleri huzur ve kardeşlik içinde paylaşıyor. Buraya gelince Anadolu'yu, Rize'yi, Batı'yı teneffüs ediyorum. Kürdü, Çerkezi ve Abazası ile Kurtuluş savaşında düşmana göğsünü siper etti. Aynı kader birliğini yaptık. Bu topraklar üzerinde vatan kurduk, bayrağın gölgesinde yaşadık. Tarihini okumayan bilmez. Nifak tohumu serpmeye kalkarsa, bu millet ona en sert cevabı verir ve tokadı atar. Sakarya meydanından tekrarlıyorum. Hiç kimse bu milletin başını öne eğemez.Hiç bir vatandaş kendisini ezik, itilmiş ve ötelenmiş hissedemez. Hiç kimse bu ülkeye ve bu millete karşı sesini yükselterek konuşamaz. Geçmişte tüm liderler bunu sineye çekmiş olanlar var. Elpençe divan duranlar olabilir. Bazıları horlanmaya va aşağılanmaya olabilir. Ama o dönemler geride kaldı. Bu milletin başını öne eğmeyecek, mahcup olamayacağız. Sakarya'yı mahcup etmeyeceğiz. Mahcup etmedik mahcup olmadık.

Seçim 36 gün kaldı. Az kaldı. Sakarya 11. il gezdiğimiz. Sakarya'yı seçimden seçime hatırlayan biri değiliz. Seçimden seçime hatırlayan biri değiliz.

Sakarya Haberleri hakkındaki diğer yazılar
Gösterim: 3292 | E-posta

Yorumlar (10)
RSS Yorumlar
1. 20-02-2009 20:01
işte sakarya işte geyve
atilla ya oy verecekler oylarının hangi partiye gideceğini biliyolarmı.baykal sevigene sahip çıkıyor 24 saat sonra adamın kellesini alıyor.işin perde arkası ise önder sav la sevigen arasındaki soğuk savaş.sevigenin istanbuldaki listeleri veto etmesi gürsel tekini istifanın eşiğine getirdi.önder sav yanlılarınca düğmeye basılıp sevigenin ipi çekildi.kemal kılıç ise ssk genel müd.döneminde devletin istihbarat raporlarına rağmen pkk lı doktorları ssk hastanelerine başhekim atadığı belgelerle kanıtlandı.bu pkk lıların hırsızların kol gezdiği bir partinin geyve adayınamı oy verceksiniz geyveliler.tehlikenin farkındamısınız.
Yazar Bu mail adresi spam botlara karşı korumalıdır, görebilmek için Javascript açık olmalıdır (Misafir)
2. 20-02-2009 21:49
işte sakarya işte geyve
ya tatar sana bunları kimin yazdırdığı belli sen tutupta bu belediyehendek ten ithal belediye
sen pkk başı apoya sayın öcalan diyen bir partinin seçmenisin
Yazar tatarın ramazan (Misafir)
3. 20-02-2009 22:46
işte sakarya işte geyve
tatar ramazan heryerde karşıma çıkıosun her msjda yorumun var her partiye sallayıp duruyosun kendi partine gelince toz kondurmuyosun bak kardeşim işine biz çocuk değiliz biz atilla abimizi seviyoruz herkes bu ülkede özgür kime isterse ona oy verir milleti kandırmaya çalışma burda bisde herşeyi takip ediyorus burdan bis ankaraya oy vermiyorus geyveye hizmet için oy veriyoruz biz partiye bakmıyoruz geyvemeizde şahısa bakıyorus sorarım sana murat kaya ak partiden aday olmasayadı chpden aday olsaysı ozaman yine koşacakmıydın onun peşinden her haberde saçma saçma yorumlar yapıosun git kendi partine yap yorumlarını sustum sustum enson buraya kadar dayanabildim olmuyor ama sen kendi partinin gelceiğini düşün kazanırsan eywallah biz ankarada kullanmıyoruz oyumuzu geyvede kullanıyoruz herkesin kalbinde her insanın inandığı sevdiği bi parti var gönül verdiği
Yazar misafir (Misafir)
4. 21-02-2009 01:01
digerleri gibi olmadıgınız icin sonsuz t
basbakanım geldigin icin ayagına saglık.sen oldugun surece butun oylar sana.kim ne derse desin.biz yola devam diyoruz.sonsuz saygılar...
Yazar genc vatandas (Misafir)
5. 21-02-2009 10:28
aktı ama şimdi saadet
arkadaşlar başbakanı karşılamaya otobüslerle gittikya gelirken otobüsler gelmedi ... gibi ortada kaldık şimdi bizde onları ortada bırakacaz
Yazar geyveli (Misafir)
6. 21-02-2009 10:34
aktı ama şimdi saadet
ak partili yöneticiler nasıl bi organizasyon bu siz halkınıza bölemi yRDIM EDİYOSUNUZ insanlara otobüs tutuyosunuz bi sürü adapazarına götürüyosunuz sora dönüşşte otobüs yok milleti ortada bırakıyosunuz yazık vallahi çok yazık siz bu millettenmi oy isteyeceksiniz
Yazar misafir (Misafir)
7. 21-02-2009 11:31
gerçekler acıdır dostum
benim için isimlerin önemi yoktur.murat başka partiye geçse ben ak partinin adayını desteklerim.bu benim vizyonumdur.çünkü ben büyük düşünürüm.siz atillacısınız.atilla nereye biz oraya,biz cehepeye değil atillaya oy veriyoz diyonuz.atilla kendini sakarya ya atsa arkadan atlıycanızmı.ben küçük hesaplar peşinden koşmam dostum.bizim yaptıklarımıza sizin hayalleriniz yetmez.atilla 5 yıl bşk.yaptı.bi icraat söyleyin.ben ak partinin geyveye yaptıklarını saysam bu sayfa almaz.istiyosan sor yazayaım.
8. 21-02-2009 16:02
evet gerçekler acıdır
saymana gerek yok biz biliyoz akp nasıl yolsuzluk yaptığınızı
Yazar tatar ramazan (Misafir)
9. 21-02-2009 18:04
Büyük adam , büyük başbakan.
Biz Türkiyeyiz büyük düşünürüz.
Yazar geyve (Misafir)
10. 22-02-2009 12:38
................
yaptığınız yolsuzluklar ortada kım nederse desin akp insanları kandırmaktan sömürmekten başka bi işe yaramıyo. kırız yok dedi hanı nerde insanlar ac be yazık günah okadar insana,çoçuklar ac.millete para dağıtıyo nerden geliyo bu değirmenın suyu para dağıtıcağına iş ver milleti işten cıkarıyosun belediyelerden işçi çıkarıyosun paraları göz boyamak için halka dağıtıyosun yazık.Gazzedeki halka yardım için kaç tirilyon para yollandı yardım yollandı tmm yardım edilecek yollanıcak ama önce etrafındakı halkına bak türkiye kan ağlıyo biz para istesek yardım istesek tekme tokat kovarsınız...
Yazar aylin aslım (Misafir)

Yorum Yaz
  • Lütfen Yorumlarınız Haberin Konusuna Uygun Olsun.
  • Kişisel Sözlü Kelimeler Silinecektir.
Adınız:
Başlık:
BBCode:Web AddressEmail AddressBold TextItalic TextUnderlined TextQuoteCodeOpen ListList ItemClose List