Son Yorumlar
Son Şans, Tekrarı 105 Yıl Sonra
Bilgi
Yazım içeriği ve bilgi edinme yönünden güzel bir yazı olmuş. En çok di...
Yorumu Oku

Geyve'de köpekler etkisiz hale getiriliyor
Hayvanseverlik
Bu şekilde, canlıların hangi amaçla bayıltığını bilmeden ve sonrasında...
Yorumu Oku

Geyve'de köpekler etkisiz hale getiriliyor
BELLİ
ORADAKİ YURTTAN ŞİKAYET GELMİŞTİR BELEDİYEYE BELEDİYEDE GEREKENİ YAPMI...
Yorumu Oku

Ak Parti'de değişim başlıyor!
MÜTEAHHİT
GEYVE TEŞKİLATI TAMAMEN DEĞİŞMELİ MÜCAHİTLİKTEN MÜTEAHHİTLİĞE YÜKSELME...
Yorumu Oku

Murat Kaya, TCDD Genel Müdürü ile görüştü
dileğimizdir
sayın Murat Kaya; TCDD'nın genen müdürü ile görüşürken HIZLI TREN...
Yorumu Oku

 
Kaya'ya Ankara'dan Destek Geldi
Salı, 24 Mart 2009

AKP Geyve belediye başkan adayı Murat Kaya'ya Ankara'dan destek müjdesi geldi. AKP seçim bürosunu ziyaret eden AKP Sakarya milletvekili Şaban Dişli açıklamalarda bulundu.

AKP Sakarya milletvekili Şaban Dişli, AKP Geyve seçim bürosunu ziyaret etti. AKP İnciksuyu mahallesi programına Ankara'da olan programı sebebiyle katılamayan Dişli, seçim bürosunu ziyaretinde bir konuşma yaptı. Geyve AKP belediye başkan adayı Murat Kaya'ya başbakan Recep Tayyip Erdoğan başta olmak üzere bakanlar ve Sakarya milletvekillerinin hepsinin desteği olduğunu söyleyen Dişli, Geyve'yi E-25'e bağlayacak olan bağlantı yolunun en kısa sürede hayata geçirileceğini ifade etti. Dişli ayrıca, yapımı devam eden Adapazarı'ndan gelen duble yolun çok kısa sürede tamamlanarak Adapazarı ile Geyve arasındaki ulaşımın daha rahat olacağı müjdesini verdi.

 

 

 

 


GEYVE 2009 SEÇİM hakkındaki diğer yazılar
Gösterim: 2799 | E-posta

Yorumlar (28)
RSS Yorumlar
1. 24-03-2009 09:34
sayın başkanım,başkanım diyorum çünkü sana oy verecek tim.Ama son günlerde (edit) diye biri türedi yanında ,amacı nedir bilmem.Onun için şimdi sana oy vermemeyi düşünüyorum,
Yazar misafir (Misafir)
2. 24-03-2009 10:10
menfaati duygular bir yere kadar ama ideolojik bilgiler sonsuza kadar..!YÜREĞİNİ KOY...
Yazar alpertunga (Misafir)
3. 24-03-2009 10:55
YAPTIĞINIZ HİZMETLE ÖVÜNMEYİN 7 SENEDİR
sayın başkan.7 senedir tek başına bir iktidar partisinin ilçe başkanısın.sana soruyorum 7 senedir hangi geyvenin gencini bir fabrikaya işe başlattın.hangi fabrika kurulmasına sebep oldun.hangi geyveli bir vatandaşın şahsi işini gördün.ya bırakalım artık sen bu görevi tam anlamıyla yapamıyorsun.öyle eşme yoluna bir okul,öğretmen evi,hastaneye acil servisi,diyaliz makinesi almak ile çok büyük iş yapmışsın gibi övünme.koskaca o 7 yılda bu geyve başka bir ilçe başkanında olsaydı bu geyve paris olurdu.doğrumu tabiki doğru.sende pek fazla birşey yapamadığının farkındasın.eski milletvekili ramis savaş vardı biliyorsun dimi ayrıca senin gibi tek başına bir hükümet değildi ama senin (edit) onun onda biri kadar şu geyveye hizmet getirmemiştir.Ramis savaş beyin geyve için getirmiş olduğu hizmetler saymakla bitmez.siz ak parti olarak ne yaptınızki kalkmışınız birde övünüyorsunuz.şaban dişli bey seçimden seçime geliyor başkada görmek mümkün değil.tabi geyvenin insanını kandırmak kolay.ensesine vur ağzındaki lokmayı al.
Yazar geyveli054 (Misafir)
4. 24-03-2009 10:39
son 50 yıl
Ben çok eskilere gitmek yerine özellikle son 50 yıllık siyasi iktidarlarımızın geçmiş olaylardan ibret almamalarını tahlil etmek istiyorum. 
 
Özellikle Demokrat Parti nin tek başına iktidara gelmesinden beri günümüze kadar Anavatan Partisi ve Adalet ve Kalkınma partisinin tek başına iktidarlarını,iktidarları dönemlerindeki icraatlarını ve sonuçlarını bir açalım isterseniz. 
 
Tek başına iktidar olan siyasi oluşumlar genelde iktidarlarının ilk yıllarında büyük bir heves ve şevkle ülke sorunlarını çözmek için büyük çaba harcadıkalarını ve bundada başarılı oldukarını görüyoruz.Ancak seçildikleri ikinci dönemden itibaren çevrelerini saran yağcıların,pohpohlayıcıların ve amaçları menfaat temini olanların etkileriyle gözlerinin katarakt olduğunun farkına varmadan uçurumun başına geldiklerini farketmeyerek uçurumdan düşmeleriyle siyaseten mevta olduklarını görüyoruz. 
 
Bu durum DP ve ANAP iktidarları döneminde böyle oldu.Şimdiki AKP iktidarındada gidiş bu yönde. 
 
İktidara geldiklerinde toplumun dertlerine derman olan hükümetler ikinci dönemlerinde nalıncı keseri gibi kendilerine ve kendi yandaşlarına yontmaları sebebiyle altlarındaki desteğin kaydığının farkına bile varamıyorlar.Sonra nemi oluyor?Bakınız işte geçmişe,siyaset mezarlığında kimler var? 
 
İktidarlar ilk şevk ve heyecanlarını kaybettikleri ikinci dönemlerinde eğer geçmişten ibret alsalar,yukarıda ironik olarak ele aldığımız sonuçlar çerçevesinde siyaseten mevta olmayacaklar belkide.
Yazar aee (Misafir)
5. 24-03-2009 10:40
son 50 yyıl 2
Tabiki iktidarlar,heleki tek başlarına güçlü olarak geldiklerinde halkın mevcut sorunlarını çözecekler ama cesaretlide olacaklardır. 
 
Şu anda bile çetrefil bir yapıya bürünmüş olan idari ve hukuki yapıyı düzenleyip düzeltmedikleri müddetçe yasama,yürütme ve yargı erkleri grift biçimde birbirinin görev alanlarına müdahele ettikçe biz bu soyut krizlerden çıkamayacağız. 
 
Öyle bir durumdayızki 'Hakimiyet Kayıtsız ve Şartsız Milletindir' ibaresinin duvarlarında süs olduğu meclisimizdeki 411 vekilin oyu 11 kişinin oyuyla geçersiz olabiliyor anayasanın amir hükümlerinin aksine. 
 
Açık açık Meclis tarafından çıkarılan kanunlar AYM tarafından ancak ve ancak usulen (şeklen) incelenebilir hükmüne rağmen konuyu esastan inceleyebiliyor ve kanunu iptal edebiliyor. 
 
Kimsede çıkıp kardeşim sen hangi gücü hangi anayasal maddeden alıp uyguluyorsun demiyor diyemiyor.Tıpış tıpış bu hukuksuz hükmü kendi elleriyle resmi gazetede yayına gönderebiliyor. 
 
Yani kendi idamını kendisi gerçekleştiriyor iktidar ve sandalyesine de tekmeyi kendisi atıyor. 
 
İktidarlar özellikle tek başına iktidara gelenler ilk önce bu idari ve hukuki garabetleri düzeltmeli,Anayasa ve yasalardaki muğlak ifadeleri netleştirmeli,her kurumun görev ve yetkileri açık açık net şekilde belirtilmeli,kimsenin kanunsuz bir şekilde durumdan vazife çıkarmalarının önüne geçilmelidir. 
 
Statükoya kesinlikle son verilmelidir.İletişim ve bilginin güç olduğu devrimizde statükocu yaklaşımların ve uygulamaların iktidar açısından sonuç vermediği vermeyeceği aşikar.Ama ibret almak gerekir değilmi? 
 
Hem ibret almak hemde düzenlemeleri biran önce cesaretlice yapmak gerekiyor. 
 
Mevcut iktidarın stattükoya esir olmaya başladığı şu son günlerde;geçmişten ibret aldığını ve cesaretli bir şekilde korkmadan düzenleme yapabileceğini sizler öngörebiliyormusunuz.
Yazar aee (Misafir)
6. 24-03-2009 11:40
yazık değil mi?
BEN GEYVELİLERİ BİR TÜRLÜ ANLAYAMIYORUM,ONCA İLÇELER KARINCA KARARINCA İKTİDARIN NİMETLERİNDEN FAYDALANIRKEN GEYVE ON BEŞ YILDIR NEDEN BUNDAN MAHRUM KALIYOR,DAHA ÖNCE BAŞKANLIK YAPMIŞ KİŞİLERİ TEKRAR BAŞA GETİRMENİN BİR ANLAMI VAR MI? GEYVEYE NE VERDİLER Kİ,YAYLALARDA ŞENLİK YAPMAKLA,SÜNNET ŞÖLENİ YAPMAKLA HİZMET ANLAYIŞI GEYVEYE YETİYOR MU?SİZE SORUYORUM,DIŞARIDAN BİR MİSAFİRNİZ GELDİĞİNDE GEYVE ÇARŞISINDA AİLECE GİDİP OTURABİLECEĞİNİZ,ONLARI GEZDİREBİLECEĞİNİZ BİR YER VAR MI?ONLARA GEYVE İLE İLGİLİ ANLATACAĞINIZ EKONOMİK,SOSYAL,KÜLTÜREL,SPORSAL BİR AKTİVİTE,BİR CANLILIK VARMI?ÜNİV. ÖĞRENCİLERİNE HİÇ SORDUNUZ MU GEYVENİN DOĞASINDAN BAŞKA BEĞENDİKLERİ BİR ŞEY VAR MI?BU SON FIRSATI İYİ KULLANALIM,GEYVE Yİ KÖY OLMAKTAN KURTARALIM...HER ŞEY GEYVE İÇİN OLSUN,KENDİ UFAK TEFEK MENFAATLERİMİZ İÇİN ÇOCUKLARIMIZI FEDA ETMEYELİM..ONLARA GÜZEL BİR GEYVE KAZANDIRALIM. 
SAYGILARIMLA
Yazar bir genç (Misafir)
7. 24-03-2009 13:39
bir gençe
arkadaşım sen hiç akp seçim birosuna gittin mi seni kapıda kimler nasıl karşılıyor dikkatini çektimi bilmiyorum 
kapıda bağzı kesimler seni karşılıyor ve beldiye bundan sonra bizim diyor ve bunun üzerine sen hala neyden bahsediyorsun
Yazar aee (Misafir)
8. 24-03-2009 13:43
ankaradan gelen destekk hakkında....
8) dıyorum ki..ya bızım sonumuz ne olacak be kardesım ne...??? bunun cevabını hıcbır sekılde bulamıyoruz bulamıyacagızda fakat bunun yanıusıra ileride karsımıza cıkacak iyi yada kötü günleri bile tahmın edemez olduk toplum olarak.tamam cok hoş ve güzel ayrıca onure edıcı bır duygu bu ANKARA'da bir milletvekilimizin oldugunu bılmek ve hıssetmek...Fakat bu ayrıcalıgı bız geyve'lıler olarak iyi ve bize taraf yada faydalı bır bıcımde hissedemedik ve goremedik, hissettirmediler ve göstermediler.Ama biz degıl de baskalarının bunda fayda gördükleri menfaat ve cıkar sagladıklarını hissettik ve gördük.evet biz bunları sadece geyve'liler olarak degil de bütün TÜRKİYE CUMHURİYETİ olan vatandaşlarımız da gördüler.Gördülerki orada kimin yetim hakkı yedıgı;T.C. vatandası olan ve vergi veren bütün mükelleflerin memurların ve her alanda calışanlarımızın vermiş oldugu vergının kendilerine cıkar amaclı kullandıkları ap acık ortada bunu ben degıl de medyada tum yurt genelınde yayınlandı...doğrumu?? 
Evet kesinlikle bunu kimse inkar edemez....Demekki Biz T.C. vatandası olarak eger ki duyarsız bır sekilde davranmaya devam edecek isek,yada bunların yapmıs olduguna göz yumacak ısek,bizde onlardan farksız oldugumuzu hisetmeye başlayacagız...Bu sekılde yapmıs oldukları cıkar amaclı polıtıka ve sıyaset boylemi olmalı?size soruyorum.Bunun hesabını yargıda veremeyenler hala meydanlarda ve hala bır savas ugrunamı yoksa kendı cıkarlarınamı calısacakları şüpheli...Peki ben bir duyarlı T.C. vatandası olarak eger ki bunun hesabını sandıkta sormayacakmıyım sanıyorsunuz... 
 
sevgi ve saygılarımla,
Yazar DUYARLI VATANDAŞ..... (Misafir)
9. 24-03-2009 13:54
ankaradan gelen destekk hakkında....
iktidarın nimetlerinden faydalanamassın.çünkü içlerin de ve belediyecilikte ayrımcılık var.a partisinden bu ,o b partisinden , bak bu bizim partiden....alttakilere din iman üstekilere malk mülk.devletin nimetlerinden yararlanabiliriz ancak.geyve belediyesnin mevcut borçları olduğu için bu paraya el koyma hakkına sahiptir devlet.her belediyecilikte böyle işler bu.normalde bu para her dönem otomatik olarak işleyen paradır.iktidar partisi gelecekte geyve gelişecek die bişi yok.bunu hizmet anlayısını bilen,liderlik vasfına sahip kişiler yapar.ben geyvede bu liderlik vasfına uygun kimseyi göremiyorum...kimse de akp gelince söyle olcak böyle olcak die kendini kandırmasın.hiç bir şey olacağı yok.oylarınızı boşa heba etmeyin...akp ninde alacağı en fazla oy 2000 ((:
Yazar alpertunga (Misafir)
10. 24-03-2009 14:05
ankaradan gelen destekk hakkında....
acıkcası saban dıslının basbakanın gozunde hala prestıjı kaldımı onu da bılemıyorum....yada sayın dıslı bu gune kadar neredeydı?iktidar partısının mılletvekılı ol...ayrıca bu ilcenın evladı ol...ve kalkıp yaptıklarımız ortada de...ne yaptınız?
Yazar prestıj (Misafir)
11. 24-03-2009 14:27
ankaradan gelen destekk hakkında....
ya sen diyosunu ki ankardan destek geldi ama sen siz yani murat kaya cephesi boşuna yorulmayın geyve tercihini yaptı geyveyi başkan atilla zeytinoğlu yönetecek ... GELİYOR GELİYOR ZEYTİNOĞLU
Yazar kemal (Misafir)
12. 24-03-2009 15:01
başkan adaylığı konusunda
sen akp başkan adayısın fakat yanındaki kadroya bi bak hangisi toplumla barışık bir insan? birde soruna başka bir yönden bakalım.akp nin neden geyvede başarılı olamıyor.1- (edit)ye geyvede büyük bir kırgınlık var.2-sen iktidar partisi ilçe başkanısın neden şimdiye kadar hiçbir kişiyi işe sokamadın.seçimin geleceğini sen biliyordun.3-yanındaki kadroya bir bak lütfen.4-alifuatpaşadaki bir akp li 40 kişiyi geyveye işe sokuyor sen bir kişi bile sokamıyorsun.5-nerde hani o başlangıçtaki akp üyeleri(aykut yurt,fikret ışık)ne oldu bunlara öldülermi yoksa?şuandaki akp ilçe teşkilatı tamamen (edit)nin kendi kurmuş olduğu kadrodur.temayül yoklaması neden olmadı.hepsi hikayede ondan.bu seçimide kaybederse akp erdoğanın bi sorgulaması lazım bence nedenlerini? tabiki bu benim yorumum.neyse herşeyin hayırlısı olsun geyve için
Yazar acı ama gerçek (Misafir)
13. 24-03-2009 15:18
aee ye cevap
siz çok şey bildiğinizi sanan ama hiçbirşey bilmeyen yakın tarihten bi haber birisiniz.yada chp ye çalışan bilinçli şekilde AK PARTİ yi kötülemeye çalışan birisiniz.sizin yazdıklarınıza ancak cahiller inanır.adnan menderesin neden asıldığını biliyonuzmu acaba.bizi bu köylülermi yönetecek,hasolar,hüsolarmı yönetecek diyen şimdiki ergenekonun o zamanki babaları astı onu.özal a gelince 01 nolu koltuk uğruna partisini hırsızlara bırakıp gitti.noldu türkiye 90 yıllarını kaybetti.morrison sülo ise özal ölünce apar topar çankaya ya çıktı.gazteciler sordular parti ne olacak diye.verdiği cevap şu oldu:arkama dönüp bakmam dedi.tayyip erdoğan bu hatayı yapmadı.çünkü o karizması ile liderlik özelliği ile,üstün zekasıyla hem partiyi %47 lere çıkardı hemde türkiye kazandı.01 nolu koltuğa da dava arkadaşını oturtacak kadarda mütavazi.gelelim anayasa değişkliğine.evet meclisin çıkardığı bir anayasa değişikliğnin 11 kişinin oyuyla veto edilmesi acı bir durum.mahkeme yetkisini aşarak meclisin yasama yetkisine müdahele etmiştir.peki ne tavsiye ederdiniz.mahkemenin kararına rağmen başörtüsü serbestmi olacaktı.tabiki serbestlikten yanayız.ondan sonra ergenekoncuların istediği olcaktı.darbe için yasal dayanak oluşmuş olacaktı.hükümet mahkeme kararına rağmen laikliğin altını oyup başörtüsünü serbest bıraktı.al sana tsk iç hizmet kanunu:ordu iç ve dış düşmanlara karşı ülkeyi korumakla mükelleftir.27 mayısı,12 eylülü,28 şubatı bu iç hizmet kanununa dayanarak yapmadılarmı.sırf bu başörtüsü yasağını kaldırcak diye AK PARTİ ye kapatma davası açmadılarmı.anayasayı değiştirmek için 367 vekilin onayı şart.yüksek mahkemelerdeki çoğunluğun onayı şart.en başta chp nin onayı şart.çünkü moğultay döneminde yargıda kadrolaştılar.bu yargı da kadrolaşmadan kolay kolay anayasayı değiştirmek zor.birde hükümetle uyumlu çalışacak genel kurmay başkanı şart.ergenekoncu zihniyette bir askerlede bu iş olmaz.bence ülkeden bütün ergenekoncuları temizleyip hepsini silivriye tıktıktan sonra sivil anayasa yapılmalı.
Yazar Bu mail adresi spam botlara karşı korumalıdır, görebilmek için Javascript açık olmalıdır (Misafir)
14. 24-03-2009 15:56
geyveli
ramis savaş napmış bi anlatta öğrenelim bakayım.dur ben anlatayım karacaörene okul yapmış.geyveye meslek yüksek okulunu getirmiş.varmı başka?ben sene 85 de ilkokulda 70 kişilik sınıfta okuyomdu biliyonmu.80 yılda geyve de yapılan okul saysı sadece 7.AK PARTİ nin 7 yıl boyunca geyve de yaptığı okul sayısı ise 8.ama sizin gözleriniz vardır göremezsiniz.şimdi benim çocuğum kazımpaşada 18 kişilik sınıfta okuyor.kuldan utanmanız yoksa ALLAH tan korkun be.git bakayım akdoğana,sekiharmanına,çukurköye,suçatıya sulama barajlarını gör.her evin önünde bir araba,bir traktör var.gönül isterki bütün köylerimize yapılsın.ama parayla oluyor bunlar bedavaya değil.zamanla.diyorlarki murat bey veya şaban dişli kendi ceplerindenmi yaptılar bizim vergimizle yapıldı.elbette bizim vergimizle oldu.peki şimdiye denk niye olmuyodu.geçmişteki sakaryaki vekilleri ve ilçe başkanlığı yapmış olanlara sorcaksınız bu soruyu bana değil.ben vereyim cevabını merak etmeyin.ödenek yoktu ödenek.nereye gidiyodu bizim vergilerimiz?rantiyeciye,ergenekonculara,bütçe açıklarına, gidiyodu.evet bu ülke şimdi rantiyeden şantiye döndü.çıkım bakayım çevre illere her yerde yollar yapılıyo.yolsuzluk yapan bi hükümet bunları yapabilirmi.ama gözleri olupta görmeyenlar bundan anlamazlar.onlar bu ülkede bi avuç,%20 civarlarında muhalefettir.sayıları azdır tehlike arzetmezler.
Yazar Bu mail adresi spam botlara karşı korumalıdır, görebilmek için Javascript açık olmalıdır (Misafir)
15. 24-03-2009 16:13
geyveli
vallahi ben bır geyveli olarak sızın bu yaptıgınız yorumlardan dolayı utanç duyuyorum insan millet vekılıne helekı bu geyvenın çocugu ise hakaret edermı adam yapmadım diyor,geyveye o kadar faydası oldu acil servıs yaptırdı.kültür merkezi yaptırdı okullar yani ayıp vekılımıze sahip çıkalım gözünle görmeden iftira etmeyın öbürkü dünyada verirsin hesabını siz akıllı olsanız başbakanın sag kolu bu adam gurur duyun leke atanlara karşı bırlık olalım sız ankarayı kılıçdaroğlunu boşverin o herkeze çamur atıyor kendi çamurları da yapışacak birgün suratına gelın bırlık olalım vekılımızı kucaklayalım sevgıler...
Yazar tuhana (Misafir)
16. 24-03-2009 17:21
ankara dan desteğe bak
bumu ankaradan gelen destek. destek değil bence köstek hayırlı olsun murat kayaya ne diyeyim oy sabahı 2 sefer düşüneceğim.. :eek
Yazar Bu mail adresi spam botlara karşı korumalıdır, görebilmek için Javascript açık olmalıdır (Misafir)
17. 25-03-2009 00:57
Yazık olacak.
Ben bir Geyveli olarak istediğim tek şey ilçemize hizmet edecek olan kişinin seçilmesi.Geyvede oturmuyorum ama Geyve ile ilgili herşeyi takip ediyorum.akp adayı Murat Kaya'ya yazık olacak.Ben MHP liyim ve adayına destek veriyorum ama Murat Kaya nın temiz bir kişi olduğunu seçilse bile çalıştırılmayacağı söyleniyor.Yazık olacak.
Yazar İlhan KAÇAR (Misafir)
18. 25-03-2009 09:53
Yazık olacak.
chp li arkadaşlar lütfen (edit) olun. niye gocunuyosunuz murattan ve sayın vekilimizden. siz kendi işinize bakın kendi başkan adayınızı anlatın bizimle uğraşmaktan kendinizi unuttunuz kafayı muratla bozmuşsunuz murat işi götürdü 2500 oy fark atacak size haberiniz olsun
Yazar beraberiz (Misafir)
19. 25-03-2009 12:00
Yazık olacak.
hayatımda hiç bu kadar gülmemiştim sen ancak rüyanda görürsün onu 25000 oy fark atacakmış bırak bu işleri sallamada sizi geçemeyiz o doğru :zzz :zzz :grin :grin
Yazar :):) (Misafir)
20. 25-03-2009 12:34
Tuhanaya
Arkadaşım, kimsenin günahını almak tabiki doğru değil.Kendi gözümüzle görmedik te deniliyorki kendisi tarafından belgelenmiş bizler duyduklarımızın yalancısıyız ama bir Geyveli olarak bu tür şaibelere bir Geyvelinin karışmasına üzülüyoruz.Bir de akp şunu yapmış bunu yapmış tabiki yapacaklar bu millet onları yapmasınlar diyemi tek başına iktidara getirdi.Yeterlimi Geyve daha fazlasını,daha iyisini haketmiyomu.Her seçilen belediye başkanı bişeyler yapıyo önemli olan Geyveliye ve Geyveye kazandırdıkları.
Yazar İlhan KAÇAR (Misafir)
21. 26-03-2009 00:16
Tuhanaya
işde bakın duyduklarınızın yallancısı olmayın gördüklerınızın hakikatcısı olun!ıyıde sız adama bu kadar hakaret edıyorsunuz bu adam buraya ıyı yıne yardım edıyorbızım geyvelı olarak şaban beyı sarıp sarmalamamız lazım oda karşılıgında geyveye daha fazla yatırım yapsın tabıkı geyve daha fazlasını daha güzelını hak ediyor ama uslüp yanlış vekıle böyle davranılmaz onu bızler seçdik TÜRKİYE CUMHURİYETİNİN MİLLET VEKİLİ düşününsenıze buranın evladı gurur verıcı..bırı atdı çamur ispatlanmadı bile siz yurtdaşları olarak hemen karaladınız yapmayın lütfen bunun hesabını sorarlar bize..
Yazar tuhana (Misafir)
22. 26-03-2009 00:31
gözümüz de var kulağımızda
gözümüzlemi görecektik bide gözümüzle görmemiz için onların yanında olmamız gerekirki çok şükür değildik şimdi gözümüzle görelim göz hakkımızı alırız diyerek yandaş olanlar var ama biz haram lokmadan göz hakkı yada sadaka istemiyoruz biz sadece hakkımız olan işimizi istiyoruz çalışalım kazanalım istiyoruz çok paralar kazanıp haram lokmalar yedirmedi babalarımız bize yine yemiycez, hakkımıza göz dikmiş birileri bize de diyorlarki gözleri var görmüyolar hayır görüyoruz sizlerde çok yakında göreceksiniz
Yazar cumhuriyet (Misafir)
23. 26-03-2009 12:38
Tuhanaya
Arkadaşım bizim kimseye iftira falan attığımız yok sadece diyoruz ki ateş olmayan yerden duman çıkmaz.Parti yönetiminden niye istifa etti,o zaman dokunulmazlığındanda vazgeçseydi aklanıp başımızın tacı yapsaydık.Kusura bakmada partiye zarar vermesin diye partideki görevinden ayrılacak bizlerde inanacağız.O zaman Koray Aydın gibi yapıp dokunulmazlığını kaldırıp Yargılansaydı.Yüce divanda yargılandı 11 hakimin 11 i de suçsuz buldu ve aklandı ama sizin gibiler onada çamur atarsınız.
Yazar İlhan KAÇAR (Misafir)
24. 26-03-2009 17:11
Tuhanaya
ben daha birşey demıyorum ben kendım için degıl ak parti için degıl geyve için bırlık olalım vekılımıze sahıp çıkalım dıyorum sen ne dıyosun ya anlamıyorsunuz yada anlamak istımeyorsunuz şaban beyın ımtıhanı zor rabbım sızıde böyle birşeyle imtıhan etsın sizde onu ozaman anlayın ne diyeyım ben şahsım adıma inanmıyorum çünkü onu yapabılecek bır karaktere sahıp degıl yargısız infaz yapanlar geyveyı sevmeyenler diye düşünüyorum......
Yazar tuhana (Misafir)
25. 26-03-2009 17:56
Tuhanaya
kımse haram lokma yemıyor senın işini elınden kım alıyor çalışmaya gönlünüz yok atıp tutuyonuz verın murata oy geyve hareketlensın yok bıe tutdurdunuz (edit) diye aslında görüyorum mıtınglerde chp lıler gelıyo erıyolar konuşurken çünkü adam akıllı bılıp bılıp konuşuyo helal olsun ya ne dıyeyım
Yazar tuna (Misafir)
26. 26-03-2009 21:09
Tuhanaya
çalışmaya gönlümüz yok öylemi 15 yıldır gayet gönüllü çalışıyorduk onların teyet geçti dediği kriz bazı patronları teyet geçmemiş demekki şimdi işsiz kaldık ama onları teyet geçmiş olabilir işleri tıkırındadır doğru söylüyodur koskoca başbakan yalanmı söyliyecek ben söylüyorumdur işsiz kaldım ama gönlüm olmadığındandır gönlüm olmadığı için ev kiramı ödemiyorumda ev sahibinin yüzüne bakmamayı tercih ediyom gönlüm yok o yüzden pazara çıkmıyorum haftalardır, çalışmaya gönlümüz yok aç kalmaya gönüllüyüz öylemi oraya birilerini savuncam diye yazarken işsiz insanlara hakaret edemezsin işsiz kalmamışsın belli sen Allah seni işinden etmesin tuna. murata oy verince geyve hareketlenecekmiş o nasıl olacak acaba benim gibi geyveliler işsizken izmitten getirtiği adamlar alışverişe çıkarda esnaf iş yapar belki doğru söylüyorsun
Yazar hasan (Misafir)
27. 26-03-2009 22:36
Tuhanaya
kriz varsa bu muratın suçumu?vallahi siz bilirsınız atilla geldi ne oldu allah aşkına?geyve muratı seçmek zorunda başka altarnatifi yok belediyeyi borçdan ancak o kurtarır...
Yazar tuna (Misafir)
28. 26-03-2009 23:54
...
hala belediye borçlarından kurtulur diyorsunuz ya bu ülkede belediyelerin çoğu onların bi türlü kurtulamadıkları gibi borçları hergün artmaktadır sakarya en borçlu belediyelerden biridir ankara keza daha fazla, şimdi iktidar partisi ve borç ödenmesi durumunu nasıl aynı kefede değerlendirecez siz bu masalları anlatın anlatın ama bizim karnımız tok o masallara borcumuzla harcımızla sırtını kimseye dayamadan baş edebileceğini iddia eden bi belediyeci varsa o gelsin bi adım öne çıksın yoksa milletvekiliyle iktidar partisiyle olmuyo bu işler biliyoruz vekilse yine vekilimiz illa belediyeyidemi istiyorlar seçerken öle bi şarttan bahsetmemişlerdi vekil seçiyonuz ama belediyeyide bize verin öyle hizmet etcez demediler zamanında şimdi öyle diyorlar onlar sakaryanın vekilleriyse sakaryalıysa hizmette sınır tanımasınlar manimi olmuş başka parti başkanları bunlara boş laflar bunlar boş kurda kuzu teslim etmeyin arkadaşlar hem ilçemize hem vatanımıza sahip çıkalım oylarımızı bu sefer iyi kullanalım işimiz var gücümüz var diyorlar iş bizim güç bizim oy bizim sandıkta hepsini gösterelim Abdullah Şenel kazansın istiyorum, sakaryayı mhp alacak inşallah geyveyide Şenel yada Zeytinoğlu alsın istiyorum tüm TÜRK milletine hayırlı uğurlu olsun şimdiden seçimler
Yazar hasan (Misafir)

Yorum Yaz
  • Lütfen Yorumlarınız Haberin Konusuna Uygun Olsun.
  • Kişisel Sözlü Kelimeler Silinecektir.
Adınız:
Başlık:
BBCode:Web AddressEmail AddressBold TextItalic TextUnderlined TextQuoteCodeOpen ListList ItemClose List
Yorum:



Güvenlik Kodu:* Code
Bu Habere Yazılan Yorumlar Hakkında E-Posta Aracılığıyla Bilgilendirilmek İstiyorum

Yazdır E-posta
 
 
 
© 2000-2019 Geyve.com Sitedeki içeriğin tarafımızca oluşturulan kısmı kaynak gösterilmeden yayınlanamaz. Sitede kullanılan grafiklerin ikinci şahıslarca kullanılması yasaktır. Yer alan yorumlar ve haberlerden yazarları sorumludur.